Renault Grand Scénic | 7 brugte biler til salg med prisvurderinger

MarkedsoversigtDecember: Priserne på brugte Renault Grand Scénic spænder mellem kr. 31.900 og kr. 55.000 - med en gennemsnitspris på kr. 39.914 • De mest populære Renault Grand Scénic-varianter på brugtmarkedet er "Bose Edition" • Brugte Renault Grand Scénic findes i årgange: 2009 - 2014 - og der er flest til salg i MPV • Af særligt gode tilbud er der aktuelt 0 Renault Grand Scénic til salg under markedspris • Salgstiden for brugte Renault Grand Scénic er omkring 6 dage.

autouncle-certified

AutoUncle Markedsvurdering

Super pris

God pris

Fair pris

Lidt for dyr

Dyr

Ny
1 / 4

Brugt (2012) Renault Grand Scénic Expression 130 HK | Super pris

III 1,6 dCi 130 Expression 7prs

  • 2012
  • 187.000 km
  • VariantExpression
  • 1.6L Diesel
  • MPV
  • Automatgear
  • 130 HK (95 kW)
  • Detaljer
autouncle-certified

Super pris

37.500 kr.
Privat
Slagelse, Sjælland
1 / 4

Brugt (2012) Renault Grand Scénic Bose Edition 130 HK | Fair pris

III 130hk, Bose Edition 7prs

  • 2012
  • 342.000 km
  • VariantBose Edition
  • 1.6L Diesel
  • MPV
  • Manuelt
  • 130 HK (95 kW)
  • Forbrug (Km/l)27.3
  • Detaljer
autouncle-certified

Fair pris

31.900 kr.
Privat
Sønderborg
1 / 4

Brugt (2012) Renault Grand Scénic 130 HK | Dyr

3/2012

  • Mar 2012
  • 271.000 km
  • 1.6L Diesel
  • MPV
  • Manuelt
  • 130 HK (95 kW)
  • Forbrug (Km/l)22.7
  • CO2117 g CO2/km comb.
  • Detaljer
autouncle-certified

Dyr

37.000 kr.
Privat
Juelsminde, Midtjylland
1 / 4

Brugt (2009) Renault Grand Scénic 130 HK | Dyr

2009 iii 1.9 dci 130 7p

  • 2009
  • 232.000 km
  • 1.9L Diesel
  • MPV
  • Manuelt
  • 130 HK (95 kW)
  • Detaljer
autouncle-certified

Dyr

34.000 kr.
Privat
Ishøj
1 / 4

Brugt (2013) Renault Grand Scénic | Sjælden bil

3 1.5 DCI - Automatik

  • Dec 2013
  • 207.000 km
  • 1.5L Diesel
  • MPV
  • Automatgear
  • Forbrug (Km/l)21.3
  • Detaljer
55.000 kr.
Sjælden bil
Privat
Brønshøj, Hovedstaden
1 / 4

Brugt (2011) Renault Grand Scénic 110 HK | Sjælden bil

Helt nysynet 3 1.5 dci med 7

  • 2011
  • 357.000 km
  • 1.5L Diesel
  • MPV
  • Manuelt
  • 110 HK (80 kW)
  • Forbrug (Km/l)20.4
  • CO2128 g CO2/km comb.
  • Detaljer
37.500 kr.
Sjælden bil
Privat
Tistrup, Syddanmark
1 / 4

Brugt (2014) Renault Grand Scénic

III

  • 2014
  • 196.000 km
  • Diesel
  • MPV
  • Manuelt
  • Forbrug (Km/l)24.4
  • Detaljer
49.999 kr.
Ikke vurderet
Privat
Randers C, Midtjylland
Ny
1 / 1

Brugt (2014) Renault Grand Scénic | Sjælden bil

1,5 7 Pers

  • 2014
  • 259.000 km
  • 1.5L Benzin
  • MPV
  • Manuelt
  • Detaljer
34.000 kr.
Sjælden bil
Privat
Hurup Thy, Midtjylland
Viser 1 - 8 af 8 resultater
autouncle-certified

AutoUncle Markedsvurdering

Super pris

God pris

Fair pris

Lidt for dyr

Dyr

Renault Grand Scénic

Fordele

  • Design
  • Praktisk kabine
  • Økonomiske motorer

Ulemper

  • Ikke den mest rummelige MPV på markedet
  • Testerne noterer en del vindstøj
  • Knap så gode køreegenskaber

Beskrivelse

En familiecontainer der faktisk ser godt ud – sådan lyder anmeldernes umiddelbare dom over Renaults MPV, der siden starten af 90’erne har sat standarderne blandt de mindre MPV’er i Europa. Renault Scenic har altid stået for et anderledes og interessant design, der holder. For Scenic handler det om at være praktisk, rummelig og økonomisk – det er så pakket pænt fransk ind til en fornuftig pris.
Scenic er Renaults fem-sæders kompakte MPV, som tilbyder fin komfort og et høj niveau af standardudstyr. Dieselmotorerne er økonomiske - især 1,6 liter dCi-enheden der også er CO2-venlig.

Lavt støjniveau lyder dommen fra journalisterne. Lange ture med bil fyldt op er både behagelig for passagerer og bagagen. Renault Scenic kan med lethed tjekke alle kasserne af i MPV-kategorien, som købere kunne ønske sig. Bilen er ikke særlig inspirerende at køre eller sidde i. Men det er heller ikke ideen med Scenic’en.

Konklusion

Renault Scenic beviser at Renaults omdømme om at producere praktiske MPV'er stadig holder. Konkurrenterne som Citroen C4 Picasso tilbyder mere eksklusivitet og har langt hen ad vejen de samme forcer. Og det er Renault Scenic’s store udfordring – hvorfor vælge den frem for en C4 Picasso, når de kan de samme?